Hvordan lader jeg klokken min?

Du kan se videoguidene våre om hvordan du lader klokkene våre her!

- Videoguide Veryfit V1


- Video for Veryfit-barn


- Video Vision smart

Hvor lang er batterilevetiden til klokken?

Klokken kan holde strøm i 7-10 dager avhengig av bruk og funksjoner. Når den går tom for strøm, lad den ganske enkelt i en USB-kontakt i 3-4 timer og så er den klar til bruk igjen.

Er urene vandtætte?

Vores ure har enten en IP68 eller 5ATM godkendelse, hvilket vil sige de er vandtætte.

IP68: Betyder at uret kan være op til 10 meter under vandet i 3-5 minutter.

5ATM: Betyder at uret kan være op til 50 meter under vandet i 3-5 minutter.

Urene kan tåle en vandtemperatur op til max 40 grader. Urene er såldes ikke beregnet som hverken dykkerure eller svømmeure.

Hvorfor vises min søvn ikke?

For at få vist din søvn skal du sørge for følgende:

1. Sørg for at have uret på før, under og efter søvnperioden.

2. Er din søvn under 3 timer vil den ikke blive vidst i appen.

3. Sørg for at ''all-day heart rate detection'' er slået til.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender med Postnord og de har 1-3 dagers levering.

Hvor har du lager og hvilke byer sender du til?

Vi har kontor og lager i Aalborg og sender herfra til hele Skandinavia. Vi sender pakker hver ukedag og 97 % av pakkene våre i Danmark kommer neste ukedag.

Har alle klokkene innebygget skritteller?

Ja de har.

Har alle klokker innebygget pulsmåler?

Alle bortsett fra barneklokken har innebygget pulsmåler.

Hvordan kommer jeg i kontakt med deg?.

Vi er klare til å hjelpe deg med både e-post og chat. Vi har åpent alle hverdager mellom 9-17. Se vår kontaktinformasjon her

Er det en fornøyd garanti?

Hos Sportsbuddy mener vi at det er bedre for deg å ha muligheten til å prøve utstyret over en lengre periode – fremfor 2 minutter i butikk og derfor har vi gitt 31 dagers full fornøyd garanti.

Når du kjøper sportsutstyr hos Sportsbuddy kan du prøve produktet i opptil 14 dager uten risiko. Hvis produktet ikke er noe for deg, kan du enten bytte det til et annet eller få pengene tilbake.

Vær imidlertid oppmerksom på at produktet ikke kan returneres hvis det er skadet eller hvis originalemballasje mangler. Ønsker du å benytte deg av fornøydgarantien, koster det kun frakt tilbake til vårt lager.

Hvis det er problemer med klokken min, hva gjør jeg da?

Du kan gjøre følgende:

Sørg for at appen er fullstendig oppdatert.

Sjekk at klokken oppdateres inne i selve appen.

Sjekk ut de vanlige spørsmålene i appen, da de har svar på mange spørsmål
døgnet rundt.

Prøv å starte klokken på nytt og sette den opp igjen.

Kontakt kundeservice hvis de ovennevnte tingene ikke fungerer.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Ønsker du å benytte deg av returretten din, finner du vår returprosess her.

Merk: Hvis klokken er defekt eller inneholder en feil, kontakt vår kundestøtte. Ofte kan problemet løses gjennom support eller ved å sende en reservedel. Du kan kontakte vår support her.

Kan det være flere brukere på Sportsbuddy Scale?

Ja, du kan enkelt ha flere familier knyttet til vekten
gjennom appen.

Er frakt gratis?

Levering til postnord utleveringssteder - GRATIS

- Levering til bedriftsadresse - 35 kr

- Levering til privatadresse - 19 kr