Hvordan lader jeg klokken min?

Du kan se videoguidene våre om hvordan du lader klokkene våre her!

- Videoguide Veryfit V1


- Video for Veryfit-barn


- Video Vision smart

Hvordan setter jeg opp klokken min?

Videoguide Vision V1

Videoguide Veryfit Kids

Videoguide Vision Smart

Hvor lang er batterilevetiden til klokken?

Klokken kan holde strøm i 7-10 dager avhengig av bruk og funksjoner. Når den går tom for strøm, lad den ganske enkelt i en USB-kontakt i 3-4 timer og så er den klar til bruk igjen.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi sender med Postnord og de har 1-3 dagers levering.

Hvor har du lager og hvilke byer sender du til?

Vi har kontor og lager i Aalborg og sender herfra til hele Skandinavia. Vi sender pakker hver ukedag og 97 % av pakkene våre i Danmark kommer neste ukedag.

Hvordan kommer jeg i kontakt med deg?.

Vi er klare til å hjelpe deg med både e-post og chat. Vi har åpent alle hverdager mellom 9-17. Se vår kontaktinformasjon her

Er det en fornøyd garanti?

Hos Sportsbuddy mener vi at det er bedre for deg å ha muligheten til å prøve utstyret over en lengre periode – fremfor 2 minutter i butikk og derfor har vi gitt 31 dagers full fornøyd garanti.

Når du kjøper sportsutstyr hos Sportsbuddy kan du prøve produktet i opptil 14 dager uten risiko. Hvis produktet ikke er noe for deg, kan du enten bytte det til et annet eller få pengene tilbake.

Vær imidlertid oppmerksom på at produktet ikke kan returneres hvis det er skadet eller hvis originalemballasje mangler. Ønsker du å benytte deg av fornøydgarantien, koster det kun frakt tilbake til vårt lager.

Når kan jeg annonsere et produkt?

Du kan i prinsippet annonsere et produkt 2 år etter deg
har gjort et kjøp. Men feil oppstår allerede etter 0-3 måneder hvis det er en
produksjonsfeil. Vi godkjenner ikke produkter der det er tydelige skilt
slitasje. Skriv alltid til kundeservice, så finner vi nok en god løsning.

Kan det være flere brukere på Sportsbuddy Scale?

Ja, du kan enkelt ha flere familier knyttet til vekten
gjennom appen.

Hvis det er problemer med klokken min, hva gjør jeg da?

Du kan gjøre følgende:

Sørg for at appen er fullstendig oppdatert.

Sjekk at klokken oppdateres inne i selve appen.

Sjekk ut de vanlige spørsmålene i appen, da de har svar på mange spørsmål
døgnet rundt.

Prøv å starte klokken på nytt og sette den opp igjen.

Kontakt kundeservice hvis de ovennevnte tingene ikke fungerer.

Kan du bruke treningsutstyret ute?

Ja, alle vekter kan brukes ute, men man bør prøve det
Unngå å holde dem våte for lenge, da de kan redusere holdbarheten betraktelig.

Er frakt gratis?

Levering til postnord utleveringssteder - GRATIS

- Levering til bedriftsadresse - 35 kr

- Levering til privatadresse - 19 kr

Har alle klokkene innebygget skritteller?

Ja de har.

Har alle klokker innebygget pulsmåler?

Alle bortsett fra barneklokken har innebygget pulsmåler.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Ønsker du å benytte deg av returretten din, finner du vår returprosess her.

Merk: Hvis klokken er defekt eller inneholder en feil, kontakt vår kundestøtte. Ofte kan problemet løses gjennom support eller ved å sende en reservedel. Du kan kontakte vår support her.